bart_b Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 Nosze sie z zamiarem nabycia drogÂą kupna lub zamiany VFRki RC 36 tej Âładniejszej czyli z ostanich rocznikĂłw. Znaczy sie interesujÂą mnie roczniki 95 96 i 97 bo narazie na 800tke nie wydloe.Prosilbym o opinie i jakies sugestie na co zwrocic uwage (ale standardowe pytanie heheh )A moze ktos ma taka do upchniĂŞcia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Super sprzet:trwaly,niezawodny,dlugowieczny.Yno brac Jedyny minus to troche drozsze serwisowanie gdyz to V4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Jedyny minus to troche drozsze serwisowanie gdyz to V4...tego wÂłaÂśnie nie rozumiemsilnik jak w kaÂżdym innym sprzĂŞcie, a to, Âże V-4 mnie nie robi ró¿nicyWyzbÂądÂźcie siĂŞ uprzedzeĂą bracia hahahahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 No ale zeby np. wyregulowac zawory to trzeba odkrecac dwie pokrywy a nie jedna,do ew. regulacji luzu trzeba sciagac az 4 walki rozrzadu itd,dostac sie do swiec tez skomplikowany wiec Kudlaty nie pisz ze nie ma roznicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Wiem, ze dostĂŞp jest utrudniony. Jak wymieniaÂłem Âświece, to maÂło mnie nie pokrĂŞciÂło A do regulacji zaworĂłw, to u mnie trzeba chÂłodnicĂŞ ÂściÂągn¹Ì, to jest bajer niemĂłwiÂąc juÂż o zbiorniku, zeby dostaĂŚ siĂŞ do tylnej gÂłowicy. Ale coÂś za coÂś, jeÂździ siĂŞ super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Silnik sÂą bardzo wytrzymaÂłe. MoÂżna nawet 200 tys. na nich wykrĂŞciĂŚ. WiĂŞksze limity miĂŞdzy przeglÂądami. Wart swoich pieniĂŞdzy. I nie jestem w tym momencie stronniczy z racji posiadania takowego sprzĂŞtu. Ale z puntu zasobnoÂści portfela rzadki serwis dla tego modelu jest PLUSEM. A czĂŞÂści wcale nie sÂą takie drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 SÂądzĂŞ Âże nie powinieneÂś zbyt ubolewaĂŚ nad tym Âże 800-ka jest poza zasiĂŞgiem, moim zdaniem rozwiÂązania techniczne w 800-ce to krok wstecz w rozwoju VFR. OsobiÂście bardzo polecam ten model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 moim zdaniem rozwiÂązania techniczne w 800-ce to krok wstecz w rozwoju VFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 Tak,tylko ze 800 wiecej pali niz stare gaznikowe 750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 RoÂżnie to bywa z tymi gaÂźnikowymi 750-tkami DuÂżo zalezy od temperamentu kierowcy i samego stylu jazdy oraz "warunkĂłw" w jakich siĂŞ porusza, a takze od spraw regulacyjnych Niestety gaÂźnik jest urzÂądzeniem bezmĂłzgowym, ale na trasie jest w stanie dotrzymaĂŚ kroku rozwiazaniom wtryskowym Gorzej juÂż w warunkach miejskich lub w trybie mieszanym. Tutaj chyba niepodzielnie panuje juz wtrysk GabryÂś, a o ile wiĂŞcej pali wersja wtryskowa ??Jak o ten wspominany w innym temacie "litr", to nie ma siĂŞ o co biĂŚ No chyba, Âże ten litr komuÂś przeszkadza, to wtedy ten motocykl z pewnoÂściÂą nie jest dla niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOA6 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 SPRZĂCIK JEST ZAJEBISTY KRÂĄÂŻE JUÂŻ NA MIN DRUGI SEZON I SOBIE BARDZO CHWALE .....POSIADAM MODEL RC 36 Z 90ROKU TEN PIERWSZY MODEL NA JEDNORAMIENNYM....SPISUJE SIE ZARĂWNO ÂŚWIETNIE W MIEÂŚCIE JAK I NA TRASIE ...BYÂŁEM NIM NA CHORWACJI I BEZ ZADNEGO PROBLEMU POKONAÂŁ TEN DYSTANS NIE WSPOMINAJÂĄC O WYGODZIE PODCZAS JAZDY........TROCHE PO DUPIE GRZAÂŁO NO ALE DO TEGO TRZA SIE PRZYZWYCZAIC JAK SIE MA DWA GARNKI POD JAJKAMI POLECAM SPRZĂCIK BO JEST ZAJEBISTY !!!!JAK ZAKUPISZ TEN SPRZĂT MOÂŻESZ SIĂ ZGÂŁOÂŚIĂ DO MNIE PO SERWISĂWKE BO MAM DO ROCZNIKA OD 90- 95 POZDRAWIAM I UDANEGO ZAKUPU ÂŻYCZE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Nie bede sie wyopowiadal na temat walorow technicznych bo nie mialem nigdy takiego motocykla. Slyszalem jednak, ze sa nie do zdarcia.Raz sie przejechalem na VFR 750 z 91 roku i jedna rzecz powalila mnie na kolana...........mianowice przyspierzenie na 6 biegu :roll: jest z******** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Wicher,nie wiem dokladnie ile wiecej pali 800 ale napewno wiecej niz 750,wiem z doswiadczenia kumpla ktora latal i na jednej i na drugiej.Slyszalem jednak, ze sa nie do zdarcia.Sa niezawodne ale spotkalem sie juz z padnietymi egzemplarzami np. kumplowi obrocila sie panewka w modelu z 1990r.,drugiemu pekla rama w modelu z 1988r.Widzialem tez 800 w ktorej na raz weszly dwa biegi no i rozwalilo skrzynie i korpus silnika... A byl to prawie nowy sprzet kupiony w polskim salonie.Takze nie ma reguly:jak sie nie dba albo ma sie pecha to wszystko jest do zdarcia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Takze nie ma reguly:jak sie nie dba albo ma sie pecha to wszystko jest do zdarciaNo wÂłasnie Kto to z Naszego forum zarÂżnaÂł VFR ?? VIT66 ??Ale z tego co na bajzlu sÂłyszaÂłem, to zapomniaÂł.Âże poziom oleju trzeba sprawdzaĂŚ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Nie z 4um tylko moj kumpel.I faktycznie,mial troche "maÂło" oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Nie z 4um tylko moj kumpel.I faktycznie,mial troche "maÂło" oleju...Wiesz wszystko mozna zajechac. Jak mowilem to tylko opinia, ktora slyszalem :wink: PS A jak to wyglada z rozrzadem w VFR? Bo podobno tez jest trwaly, ale jak juz przyjdzie do wymiany to........trzeba wyplate wydac, oczywiscie w przenosni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Az do modelu 800 rozrzad jest na kolach zebatych wiec nic nie trzeba wymieniac.Niestety od modelu VTEC honda zrobila krok wstecz napedzajac walki rozrzadu lancuchem.... :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOA6 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Ale z tego co na bajzlu sÂłyszaÂłem, to zapomniaÂł.Âże poziom oleju trzeba sprawdzaĂŚto co to ma za vfr-ke tzn miaÂł ja jak naleje raz olej to jeÂżdze do wymiany i ani nie musze sprawdzaĂŚ bo z bagneta nic nie schodzi :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 To juÂż musisz Gixera zapytaĂŚ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lelo Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Ja naprawdĂŞ polecam ten Motocykl. ZrobiÂłem na nim juÂż 11tys w zeszÂłym i 5 tys w tym sezonie i naprawdĂŞ nie ma siĂŞ do czego przyczepiĂŚ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Bardzo podoba mi siĂŞ VFR-ka, niestey nie miaÂłem okazji takim jeÂździĂŚ Z tego co mi wiadomo to jeszcze motocyklem w podobnych klimatach i o podobnym przeznaczeniu jest Suzuki RF 600/900, ktĂłry tak na marginesie teÂż jest caÂłkiem niezÂły (wizulanie oczywiÂście, bo teÂż nie miaÂłem okazji takowego ujeÂżdÂżaĂŚ ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielos Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Ja rok temu miaÂłem w planach kupic RF 600. Wizualnie bardzo podoba mi siĂŞ ten motocykl. Ale niestety nasÂłuchaÂłem siĂŞ duÂżo niepochlebnych opinii na jego temat i sobie odpusciÂłem. Poza tym RF'ek jest maÂło w Polsce i w razie gleby ciĂŞÂżko jest o czĂŞÂści. Co do VFR'ki to miaÂłem okazjĂŞ przejechaĂŚ siĂŞ takÂą, rocznik bodajÂże 95, i jest to motocykl caÂłkiem inny od CBR'y. Inna charakterystyka silnika i zawieszenia. Ale jeÂżeli ktoÂś szuka moto do szybkiej turystyki to naprawdĂŞ polecam. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Danielos, a jakie to opinie kr¹¿¹ na temat RF-ki :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Z tego co mi wiadomo to jeszcze motocyklem w podobnych klimatach i o podobnym przeznaczeniu jest Suzuki RF 600/900Bardziej trafnym przedsiĂŞwziĂŞciem jest wybĂłr modelu 900 [ Dodano: 2005-06-06, 12:18 ]Danielos, a jakie to opinie kr¹¿¹ na temat RF-ki :?:Opinii jest tyle ilu przeciwnikĂłw modelu RF. Czesto te opinie biora sie stÂąd, Âże niektĂłre egzemplarze sa umĂŞczone zyciem, zaniedbane serwisowo itp; co nie oznacza, Âże jest to motocykl zÂły i nie jest on godny uwagi.Model RF byÂł w tamtym czasie(1993) nowa konstrukcja, majÂąca skutecznie odpieraĂŚ ataki hondy CBR 600 i wychodziÂło mu to caÂłkiem nieÂźle, gdynie nie kilka mankamantĂłw, ktĂłre nie pozwoliÂły powaliĂŚ na Âłopatki CBR. Kilku niedociÂągneĂŚ nie ustrzegli sie skoÂśnocoocy konstruktorzy np: nieco za sÂłaba stalowa rama jak na zapĂŞdy sportowe(jak na turystyczne ok ); paliwoÂżernoœÌ, maÂły zbiornik paliwa i z tego co wiem to przy odsyĂŚ ciasnych zakrĂŞtach motocykl zapadaÂł sie chyba do wewnatrz.OprĂłcz tego w uÂżywanym egzemplarzu warto zwrĂłcic uwagĂŞ na stan Âłozysk dÂźwigni tylenego amorka. Podobno niezbyt trwaÂłe sa szyny prowadzÂące ÂłaĂącuch rozrzadu, a w egzemplarzach w ktorych kierowcy nie umieli sie obchodziĂŚ ze skrzynkÂą biegĂłw, czesto wypada drugi bieg, ale to moze byc bolÂączka kaÂżdego uÂżywanego i nieprawidÂłowo eksploatowanego motocykla RF 900 to zdecydowanie bardziej udana konstrukcja i wydaje mi siĂŞ, Âże lepiej poÂświĂŞciĂŚ czas na szukanie wÂłasnie 900-tki, ktĂłra jest owiele lepszym motocyklem.Zawsze kochaÂłem RF 900 i jak nie znajde Diversiony 900 godnej uwagi, to moze skusze sie na RF 900, bo stoja takie dwa Âładnie utrzymane egzemplarze na Alegro jeden jest z Chozowa a drugi z Rudy SlÂąskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 wÂłaÂśnei na allegro oglÂądaÂłem te RF-ki i sÂą przecudne Finansowo teÂż nie jest najgorzej, jeœ³i braĂŚ pod uwagĂŞ rocznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.