PRZEM Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 no to sprawa dotyczy ww elementu ja swĂłj smaruje Âśrednio co 300 - 400 km czyli co tankowanie, uÂżywam sprayu, nie mam Âżadnego nawilÂżacza nie stosuje leju przekÂładniowego, ale chyba sprobuje pozatym zauwaÂżyÂłem Âże przy ostrej jeÂździe musze naciÂągaĂŚ ÂłaĂącuh co ok. chyba 700 km, nie mam obecnie licznika i trudno mi to oceniĂŚ, ale napiszcie jak z waszymi moto pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Ze tak zapytam .Uzywam smaru w sprayu CASTROLA i bardzo brudzi mi nadkole oraz owiekwe tylna.Znacie moze jakis produkt z ktorym niebede mial juz owego problemu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funio Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 zwykÂły olej przekÂładniowy smarujesz co 2 dni! i jak wyjedziesz z garazu to wszystko masz na spodniach! a tak na serio to jeden znajomy mechanik powiedziaÂł mi tak: Wszystkie te kettenspraye sÂą dobre dlatego bo nie brudzÂą aÂż tak bardzo a i mozna rzadziej smarowaĂŚ bo nie "spadajÂą" z ÂłaĂącucha! ale jest minus- to Âże nie spadajÂą to oznacza Âże siĂŞ do ÂłaĂącucha wszystko lepi! a to znowu oznacza krĂłtszÂą zywotnoœÌ naszej kety wzi¹³em sobie to do serca i kupiÂłem zwykÂły olej przekÂładniowy! posmarowaÂłem kilka razy i co siĂŞ staÂło macie opisane wyÂżej hehe! wrĂłciÂłem do kettensprayu i trudno! wymieniĂŞ napĂŞd wczesniej- ale mniej wydam na proszki do prania 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 ....smarowanie olejem co 200-300km o ile nieposiada sie przyzadu samoczynnie dozujacego olej. lancuch smarowany plejem potrafi wytrzymac kilka razy wiecej, ja swoj smarowalem olejem co 200km(zawsze mialem olej przy sobie) i po 10 tys km niewymagal naciagu!!!co do chalpania fegli to jak sie to zle robi tak jest.Nasmarowac objechac szmatka , odczekac ok 2h , zalaczyc silnik wlaczyc 1 przylozyc szmatke oszyscic z resztek oleju i siu , nic niebrudzi.Stosowac oelj przekladniowy.Przy stosowaniu wszystkich sprayow i inyych "udogodnien" zajechalem lancuch po 3 tys !!!!wiec samo za siebie mowi - OLEJ jesli ktos niema ochoty co kilka tys wymieniac zestawu napedowawgo.Spray ma ta przewage ze jest szybciej nakladalny i teoretycznie niebrudzi , ale jak pozadnie sikniesz to tez uwali kolo, a duzo latwiej wyczyscic z oleju (sama szmatka)Zalecany olej przekladnowy (ja mam bardzooo gesty ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 DostaliÂśmy pierwszÂą dostawĂŞ smaru do ÂłaĂącucha Bell Ray.TaĂąszy od Motula , firma znana tam a narazie jeszcze nieznana u nas.JeÂżeli ktoÂś uÂżywaÂł to proszĂŞ o opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajetan Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Przy stosowaniu wszystkich sprayow i inyych "udogodnien" zajechalem lancuch po 3 tys !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Stoswalem spray CASTROLA i ARALA ktory lapie wszystkie syfy , drugim elementem mogla byc jaka wada produkcyjna, kto wie.wiem jedno i kazdy to przyna kto jezdzi juz kilka dobrych lat (nawinol kilkadziesiat tys km a nie kilka) i stosowal olej oraz spray , ze spray g.o.w.n...o wart!!! No aleju przejezdza sie 2 razy wiecej - wszystko zalezy od stylu jazdy.Jak chcesz wiedziec na jakim moto zajechalem lanuch po 3 tys, XJ Diversion - wersja otwarta. Wiec ani slaby ani mocny.Pozatym jak pialem wyzej , zadnej potrzeby regulacji lancucha przy stosowaniu oleju (jazda turystyczna - ja taka stosuje i o innych sie niewypowiadam , typu stoopki , enduro , szalenstwa tupu palenie kapci itp itd) U mnie jazda turystyczna to predksoci zedu 130max140km/h w 98% po asfalcie bez dynamicznych startow , sprawdzania przyspieszania i cholera wie czego jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RESO Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Ze tak zapytam .Uzywam smaru w sprayu CASTROLA i bardzo brudzi mi nadkole oraz owiekwe tylna.Znacie moze jakis produkt z ktorym niebede mial juz owego problemu :?:Tez tak mialem :mrgreen: ,ale z czasem olalem pucowanie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Po pierwsze polecam lekturĂŞ na temat ÂłaĂącuchĂłw O-ringowych i X-ringowych i jeÂżeli komuÂś siĂŞ wydajĂŞ Âże olej czy smar dotrze do wnĂŞtrza ogniwa jest niezÂłym optymistÂą CoÂś co ma chroniĂŚ przed wodÂą chroni teÂż przed Âśrodkami smarnymi jest to tylko ochrona z zewnÂątrz i ja stosowaÂłem smar w sprayu. Po drugie ÂłaĂącuch kupuje siĂŞ nie tylko rozmiarowo ale i mocowo. Ja w swojej CBR 1000 miaÂłem ÂłaĂącuch na 170 KM i do samego koĂąca czyli sprzedaÂży nie miaÂłem z nim najmniejszego problemu a przejechaÂłem 20tys na ÂłaĂącuchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 7 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 dziÂś zacz¹³em eksperymentowaĂŚ z olejem i powiem Âże nawin¹³em dziÂś 100 km i ÂłaĂącuch caÂły czas lsni jak psu jajca wydaje mi sie Âże nie zaszkodze w ten sposob Âłancuchowi, teraz zmieniajÂąc spray na olej, pozatym w moim przypadku, lubie troszeczke podgoniĂŚ tempo i nie moge tego nazwaĂŚ jazda turystyczna pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 maxkls a ja polecam forum ogulne gdzie jest kilka stron na ten temat i jednak wiekszosc (zdecydowana) szarych ludzi jak i bardziej znanych zaleca olej , a spray to dla wygodnych.oto to forum http://forum.motocyklistow.pl/dzial mechanikaJa juz powiedziaem wszystko co mialem w tej sprawie Zreszta kazdy znajdzie swoj wlasny zloty srodek i to dla niego jest najlepsze - powodzenia 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 polecam waÂł napĂŞdowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 polecam waÂł napĂŞdowy Jedyne i najbardziej sÂłuszne rozwiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NICO DRAG Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 polecam waÂł napĂŞdowy Jedyne i najbardziej sÂłuszne rozwiazanie Wicher powiedziaÂł co wiedziaÂł i zamilkÂł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Bo co wiĂŞcej moÂżna powiedzieĂŚ Liczy SiĂŞ Yno Jazda, a nie smarowanie ÂłaĂącucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 ....Nasmarowac objechac szmatka , odczekac ok 2h , zalaczyc silnik wlaczyc 1 przylozyc szmatke oszyscic z resztek oleju i siu , nic niebrudzi....jeden tak zrobil i dzis nie ma 4 palcow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Ja uÂżywam smaru w sprayu ARAL z teflonem. Nie brudzi, tylko po odparowaniu rozpuszczalnika robi siĂŞ biaÂły i niefajnie to trochĂŞ wyglÂąda. SmarujĂŞ co ok 500 km i nie mam problemĂłw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Redziu ale on byl po flaszce rozpuszczalnika juz nic niewidzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajo Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 a biaÂłego smaru liqui moly (albo innego biaÂłego) ktoÂś uÂżywaÂł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funio Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Ja uÂżywam smaru w sprayu ARAL z teflonem. Nie brudzi, tylko po odparowaniu rozpuszczalnika robi siĂŞ biaÂły i niefajnie to trochĂŞ wyglÂąda. SmarujĂŞ co ok 500 km i nie mam problemĂłw.widze Âże kolega kudÂłaty teÂż zaopatruje siĂŞ w sklepie na karbiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 dobra to teraz jakie zebatki i lancuchy polecacie (te lepsze) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Polecam zestawy napĂŞdowe firmy PBR, dostĂŞpne u Olka Dobre ceny i solidna jakoœÌ W ostatnich dwĂłch motocyklach jeÂździÂłem na RK i teÂż chwaliÂłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 zĂŞbatki PBR ÂŁaĂącuchy RK i DID... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 zĂŞbatki PBR ÂŁaĂącuchy RK i DID...Dokladnie,doadalbym tylko ze zebatki Sunstar tez sie nadaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 RK mi sie zle kojarzy ---> Ryzy Kon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.