dako Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 CzescMam problem potrzebuje schemat instalacji elektrycznej do aprili pegaso 125 z 1991 r nie mam Âładowania akumulatora (wynosi ono 0,001 volt) jak by ktoÂś znaÂł strone z schematem prosze o podanie mi adresu z gĂłry thx za pomocpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 poszukaj w necie ... ja znalazlem na stronce www.parilia.prv.pl ale teraz nie dziala bo jakies problemy techniczne czy cus... ja znalazlem do Tuarega Rally i w sumie podbne to wszystko jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 to 0V to na czym mierzone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako Opublikowano 28 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Na mierniku tylko ja tego nie mierzylem tylko kumpel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Na mierniku no domyÂślam sie, ale w ktĂłre miejsce ten miernik byÂł przyÂłoÂżony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 ja sobie pozwole jeszcze zapytac w ktorym miejscu dokladnie w jakie przewody i jaki to byl miernika ( bo naprawde z takim dokladnym zakresem pomiaru zadko sie spotykam.....) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Witamzamiast akumulatora byl podpiety miernika wynik mierzenie to mala pomyÂłka nie 0,001 volt ino 0,01 volt sorry za pomyÂłkepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 jak masz zamiast akumulatora miernik, to h*ja zmierzysz, podepnij akumulator, zapal silnik i zmierz na jakichÂś 5000 obr/min, powinieneÂś mieĂŚ powyzej 13V jak nie, to sprĂłbuj z jakimÂś dobrym akumulatorem, jeÂśli dalej bĂŞdzie maÂło, to regulator, altermator raczej nie padÂł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 pozatym jak wyciagniles akuma podaczas pracy silnuika to na bank prawie spaliles modul ale trza byc dobrej mysli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 chyba nie, skoro silnik dajel pracowaÂł...ale to 0,001V to mnie powaliÂło na ryj... Z tego co wyczytaÂłem, fachowoœÌ zakÂładajÂącego ten temat nie zna granic (bez urazy jak by co). Proponuje byÂś czym prĂŞdzej zawiuzÂł moto do odpowiedniego speca, sam tylko narobisz sobie kosztĂłw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 chyba nie, skoro silnik dajel pracowaÂł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 WÂłaÂśnie mam plany zawieœÌ go do elektryka ale niestety gosciu kturego znam jest narazie w woju ale za 1,5 tyg wraca wiĂŞc zostaje mi tylko czekanie a propo moto chodzi dobrze to nic sie nie stalopozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.