Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Pomocy elektryka


dako

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

jak masz zamiast akumulatora miernik, to h*ja zmierzysz, podepnij akumulator, zapal silnik i zmierz na jakichÂś 5000 obr/min, powinieneÂś mieĂŚ powyzej 13V jak nie, to sprĂłbuj z jakimÂś dobrym akumulatorem, jeÂśli dalej bĂŞdzie maÂło, to regulator, altermator raczej nie padÂł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie, skoro silnik dajel pracowa³...ale to 0,001V to mnie powali³o na ryj... Z tego co wyczyta³em, fachowoœÌ zak³adaj¹cego ten temat nie zna granic (bez urazy jak by co). Proponuje byœ czym prêdzej zawiuz³ moto do odpowiedniego speca, sam tylko narobisz sobie kosztów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.