ziobu Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Witam,Dzisiaj konczylem instalacje CRASHPADOW, i przez przypadek zauwazylem plamke olej w garazu. Strasznie mnie to zdziwilo bo przeciez CBRa nigdy grama oleju nie brala, ani z niej nie cieklo Po krotkich ogledzinach okazalo sie ze cieknie spod spustu oleju. No to 17 w dlon i dokrecamy. Lekko - wiedomo zeby gwintu nie zerwac....1 obrot, 2-gi, 3-ci......Po 15 zorientowalem sie ze cos jest nie tak.Probowalem wykrecac korek, ale niestety tez sie nie da!!!!!! No nie tego juz za wiele.........zerwany gwint. Troche z tego cieknie ( raz cieknie, raz nie) ale bez przesady. Dzwonilem do Olka jest miska z gwintem podobno OK, takze jutro moze po nia pojade.Pytanie: Czy moge z tym dojezdzic do konca sezonu i potem rozbebeszyc motocykl,sposcic olej, zmienic miske, wlac nowy, itp??? Czy tez moze lepiej nie ryzykowac mozliwosci duzego wycieku (ew. wypadniecia korka) i wymienic od razu?Podejrzewam ze to wina ostatniej mojej glebki........ale coz :hmm: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Ja bym nie ryzykowaÂł, no chyba Âże masz w planach wymieniĂŚ caÂły silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 jak nie leci ciurkiem, to mozesz, ale musisz bardzo czeÂśto sprawdzaĂŚ poziom oleju :!: :!: :!: sprawdÂź teÂż jak mocno kapie z gorÂącego silnika, jeÂśli tylko jest mokry, to z butelkÂą oleju w plecaku mozesz jeÂździc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 16 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 OK Aha. A sa jakies pomysly na wykrecenie korka????????????????Zebym mogl chociaz go wykrecic i wkrecic na teflonie lub na kleju.Pozdro, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzi250 Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 ziobu, teÂż tak miaÂłem ... w dt-ce ale jak to enduro zawsze kapie olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 !!! JeÂżdzij stary !!! Ile wlezie. NAJLEPSZYM POWODEM DO ZMIANY MASZYNERII NA LEPSZÂĄ ,JEST ROZWALENIE STAREJ . :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 sa takie zajebiste kleszcze, ktore lapia srube w mocny scisk i wtedy mozesz ruche okrezno- ciagnacym sprobowac ( nie mam pojecia jak sie one nazywaja ale na pewno nie jest to klucz francuski... ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
accord Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 To siĂŞ nazywa klucz "Morsa" albo jakoÂś tak podobnie.Ja na twoim miejscu bym to jak najszybciej usun¹³.Olej cieknÂący (kapiÂący) z michy, trafia pod twoje tylne koÂło.Dalej chyba nie musze mĂłwiĂŚ !? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Olej cieknÂący (kapiÂący) z michy, trafia pod twoje tylne koÂło. Dalej chyba nie musze mĂłwiĂŚ !?swiete slowa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielos Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 TrzabyÂło sprzedaĂŚ padake pĂłki leÂżaÂła na asfalcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Widzisz jaki z Ciebie kolega!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A wtedy mi to odradzales Ze niby sie zastanowic mam....Trza bylo sprzedac i swiety spokoj by byl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Nie powinieneÂś tak jezdziĂŚ, odkrĂŞĂŚ miskĂŞ i podrzuĂŚ do mnie a naprawa potrwa 10 minut. Ojej pod tylnym koÂłem jest niemile wspominany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 gwinty da sie naprawiaĂŚ, jest coÂś takiego co nazywa sie helicoil (bÂądz p[odobnie). OtwĂłr gwintuje sie na nowo specjalnym gwintownikiem, a nastĂŞpnie... wkrĂŞca sie nowy gwint 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 zaspawaj tÂą Âśrube w Âśrodku,i tak bedziesz wymieniaÂł ca³¹ miskehonda zawsze tandetne gwinty robiÂła hahaaa Âżartuje :mrgreen: [ Dodano: 2005-09-22, 14:13 ]pomysÂł z piwkiem aktualny od paÂździernika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.