kudlaty_bytom Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 No i kolejny weekend z GP motocykli za nami W klasie 125 maÂła niespodzianka!1. Mike di Meglio2. Mattia Pasini3. Tomoyoshi KoyamaLuthi dopiero piaty, ale Kallio na przedostatnim okr¹¿eniu wypadÂł z trou i tym sposobem moÂże poÂżegnaĂŚ siĂŞ z Mistrzostwem ÂŚwiata. Luthi ma 23 pkt przewagi, wiĂŞc musiaÂłby niedojechaĂŚ, a Kallio wygraĂŚ.Klasa 250 bez Âżadnych ostrych momentĂłw.1. Stoner2. Pedrosa3. AoyamaNo i na deser MotoGP!Nasz ukochany Sete jechaÂł jak marzenie, prowadziÂł i w piĂŞknym stylu wyjechaÂł w Âżwir i wrĂłciÂł na 4. miejscu z du¿¹ stratÂą czasowÂą.Tabela koĂącowa poniÂżej.http://images.motogp.com/multimedia2/392/392064.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MR#01 Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Gibernau jak pojechaÂł piĂŞknie to aÂż nie mam pytaĂą po Âżwirku Ale dobrze Âże Melandrii wygraÂł bo ten Rossi tak ciÂągle nie moÂże :wink: wogĂłle Trucja w klasie np 250 to byÂła lekcja latania...same gleby!!!A ponoĂŚ w moto gp majÂą znĂłw zwiĂŞkszyĂŚ pojemnoÂści slinikĂłw bodajÂże do 750 :| coÂś ostatnio sÂłyszaÂłem....hehe i Rossi znowu bedzie mistrzem 750-tek i tak w kó³ko :spi: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 25 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 MR#01, w MotoGP bĂŞdÂą zmniejszaĂŚ pojemnoœÌ do 800ccm, bo teraz jest 990ccm i 240 KM jest dla FIMu za duÂżo, dlatego wprowadzajÂą ograniczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MR#01 Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 aha to Âźle sÂłyszaÂłem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 28 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 widac Âźle sÂłyszaÂłeÂś nawet KTM zrezygnowaÂł z dostarczania silnikĂłw dla Team Roberts, gdyÂż chcÂą siĂŞ skupiĂŚ nad nowym silnikiem o mniejszej pojemnoÂścidla mnie to pic na wodĂŞ z tym zmniejszeniem, to jak w F1, kiedy zrezygnowano z turbo sprĂŞzarek, ABSu, zawieszenia z resorowaniem i oponami 'nie-slick' - beznadzieja, i tak bĂŞdÂą jeÂździli szybciej niÂż teraz a tak na marginesie, to w F1 teÂż sÂą przewidziane zmiany co do pojemnoÂści silnika i iloÂści cylindrĂłw do 8, a w przypadku 10 cylindrĂłw jeszcze ograniczenie obrotĂłw maksymalnych ciekawe kiedy zacznÂą zmniejszaĂŚ iloœÌ kó³ :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.