L u k i Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Witam.Od nie dawna mam taki problem, włączam zapłon w mojej CB, moto jets na luzie czy na biegu nie ma znaczenia.. i chce odpalać i co słysze? zamiast silnik to takie 'cyk cyk' jak naciskam starter.. ale gdy wrzuce bieg, wcisne sprzęgło tak jak bym chciał odpalić na pych i lekko je pchne tak ze nawet nie zakręci to odpala tak jak by sie rozrusznik zawieszał? Znajomi mowili mi że moga to być szczotki lub bendix? powiem tylko ze wczesniej sprawdziłem bezpieczniki wszystkie i są OK a dzwięk jak by dochodził z przekaźnika znajdującego się obok bezpieczników.Wczoraj byłem u mechanika i powiedział ze regeneracja sie nie oplaca w japończyku bo sie może coś popalić Oo.. a naprawa w 200zł się zmieszcze no chyba ze nowy rozrusznik będe musiał kupić Oo jest to normalna Cena ? Pozdrawiam i prosze o pomoć brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Sprawdź sobie cenę nowych części: http://www.dwa-kola.pl/szukaj/vinOczywiście cena w ASO może być inna, ale nie spodziewałbym się zbyt dużej różnicy na korzyść klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 najsamprzód naładuj akumulator jeśli długo nie jeździłeś. Jeśli masz sprzęt od niedawna to nie wiesz w jakim jest stanie akumulator. zapnij na chwile naładowany samochodowy akumulator i spróbuj czy zakręci (i tu mała uwaga, nie pomyl polaryzacji przypadkiem) cykanie najczęstszym objawem słabego akumulatora. rozrusznik mozes mieć dobry, on może "ciągnąć" ale brakuje mu troszkę prądu aby obrócić i owe pchnięcie przez Ciebie motocykla daje tą odrobinę, aby zakręcił. Sprawdź na innym aby wyeliminować najprostszą rzecz. I chyba byłaby najtańsza (wymiana baterii) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L u k i Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 właśnie tez pierw przyszło mi to do głowy ale zrobiłem taką prostą rzecz jak włączenie świateł czy dłyższe przytrzymanie klaksonu i nie tracił na sygnale. Cały czas był wysoki co oznacza ze akumlator jest raczej okey a moto mam od czerwca i w ciągłej eksploatacji tak że moto nie stoi tylko jeżdzi kazdego dnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 proste nie zawsze oznacza skuteczne skoro uważasz ze taki pomiar jest miarodajny to okej. Lecz popatrz, rozrusznik bierze kilkanaście lub więcej (20..30A) prądu chwilowego. klakson... nie wiem, może z 5A. Jeśli masz miernik, zmierz napięcie w stanie jałowym i podczas kręcenia. Skoro cyka przekaźnik rozrusznika (bo domniemam że jego słyszałeś) to w chwili gdy naciskasz START przekaźnik włącza obwód z rozrusznikiem. Wówczas prąd jaki musi oddać akumulator jest b.duży. Gdy aku ma małą zdolność do wydawania prądu (bo jest nienaładowany, bo jest zużyty, bo zaśniedziałe klemy itp) to automatycznie obniża się jego napięcie. Gdy napięcie spadło to przekaźnik który trzymał włączony obwód rozrusznika, puścił, bo po prostu nie miał siły utrzymać styku. Po odłączeniu rozrusznika znów napięcie wzrosło bo nie było poboru prądu. I znów przekaźnik łapie, i znów jest pobór prądu. i znów spadek napięcia i tak w kółko. Jeśli byś miał zdrową baterie (czytaj zapewnioną potrzebną ilość prądu) to nie byłoby cykania, bo nie byłoby spadku napięcia. Za to mógłby Ci się po chwili usmażyć rozrusznik, gdybyś tak trzymał przez dłuższy okres.reasumując, dalej uważam że masz za mało prądu aby zakręcić rozruchem. walcz dalej, powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 uszkodzenie roszrusznika możesz stwierdzić przez zmostkowanie przekażnika który ci "cyka" (on steruje jego praca) jeśli zakręci to masz przekaźnik do wymiany, jeśli nie - rozrusznikale warunkiem jest jak pisał przedmówca sprawdzone aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L u k i Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 jutro podjade na warsztat rano i sprawdze ładowanie Dam znać co i jak:) Dzięki koledzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 PRZEKAŹNIK ci padł , używany ani 100 zł nie kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sc0uT Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 PRZEKAŹNIK ci padł , używany ani 100 zł nie kosztujeTez tak uwazam. pzdr , a uzywka to nawet moze i 50zl nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L u k i Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 cykanie wyraźnie dochodzi z przekaznika, więc możliwe ze to on Jeszcze dam na to zerknąc mechanikowi tak dla pewnosci Dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L u k i Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 przekaznik juz zamowilem, dziś odpalałem z ciekawosci i to samo, musialem moto pchnąć by odpalilo na rozrusznik, sprawdzilem dla pewnosci bezpiecznik na przekazniku i jest dobry, a styki przesmarowalem smarem miedzianym, w srode powinienen zakladac nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafels21 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 jak na mój gust to aku. Moja sevenfifty od jakiegoś czasu właśnie tak sobie cykała:) poczytałem tu i ówdzie (FŚM ) i to rzeczywiście przekaźnik, co wcale nie ozanacza że jest walniety!! Posłuchałbym Lewego! ja sobie pomierzyłem prąd aku napięcie opór przekaźnika - tak własciwie to z ciekawości co by się czegoś dowiedzieć... apotem podstawiłem mojego golfa pod moto zapaliłem go, połączyłem przewodami oba aku i moto zaczął gadać jak najęty!!:thumbup: !! aż mi się uśmiechneło pod nosem, i ... że padało musiałem się karnąć Aha jeszcze jedno, aku może mieć wg prostownika pełno!! klakson zadziała całkowicie!! światła też!! ale na przekaźnik do rozruchu (skrót myślowy) nie styknie!No ale podsumowanie nie było za darmochę No więc korzystając z okazji poproszę o radę jakąś mądrą głowę! lewy pomożesz?? Jakie aku????http://www.akcesoriamotocyklowe.pl/product...roducts_id=1100a może droższy:http://www.moto-akcesoria.pl/akumulator-va...2-51412,p,15525albo jeszcze inny:http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...stkie&str=1Wszystkie pasują wg manuala!! cena firma czy po prostu wartości prądu i pojemności???w puszkach firma ma znaczenie...dzięki za podpowiedzi!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 skoro szukasz mądrej głowy to nic tu po mnieaku to aku... wg specyfikacji ma sie zgadzać. Motocyklowi to obojętne jakiej firmy. A rożne ceny jak i firmy bo różne technologie. Chińskie zalewają wodą z pól ryżowych a nasze wódeczką (zatem wspierajmy rodzimą produkcję ). Generalnie kupisz i tak wg swojego rachunku ekonomicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.