zibigsf Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam, mam pytanie czy ktoś z was ma sprzęta z exup i wymieniony tłumik? Noszę się takim zamiarem w mojej fz1, ale słyszałem, że pogarsza się dół, w związku z tym proszę o porady bo nie wiem czy warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 jeśli wymienisz samą końcówkę to stracisz dół. Tak więc masz trzy możliwości:1. Zaakceptuj pogorszenie osiągów kosztem pięknego brzmienia.2. Przespawaj EXUPa do nowego wydechu - kawałek starego wydechu do nowego.3. Wymień końcówkę wraz z kolektorami, dokup PC i zestrój mapy do wydechu;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobul Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 ja założyłem do 600 rr yoshimure dedykowana pod ten model sam komin i nie ma różnicy w osiągach (z dołu, z góry) wiem myślę że jak założysz komin dedykowany pod twój sprzęt to będzie hulał dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Dokładnie,wymiana samego komina bez ruszania kolektorów i EXUPU CZY EGCV tip, nie pogorszy dołu,ani góry i nie ważne czy to R1 czy 929 czy inne moto.Wałek jest w kolektorach a nie w końcówce wydechu.Pozdro.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Dokładnie,wymiana samego komina bez EXUPU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibigsf Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Nie do końca masz racje bo niektóre sprzęty mają EXUP zaraz przed końcówką komina stanowiącą jeden element np w 1000rr tak jest. W 600 wywalenie EXUPu nie będzie za wiele odczuwalne bo i tak moto kopa dostaje na wysokich obrotach, w litrach wyraźniej to widać. Najlepiej jednak się zmierzyć z drugim moto w serii 6ty bieg 70km/h i odkręcić manetke do oporu. Różnica 1-2 długości motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 ja w bladym 05 niestety nie mialem exupu i moto zachowywalo sie do 6 tys jak "niesmiala panienka".. po prostu nie chcial jechac. Powyzej juz bylo OK...Kumpel ma bladego 07, ma exup, wydech z dosc glosna koncowka i nie dosc ze ma normalny dol, to i tak ladnie gada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibigsf Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 ja w bladym 05 niestety nie mialem exupu i moto zachowywalo sie do 6 tys jak "niesmiala panienka".. po prostu nie chcial jechac. Powyzej juz bylo OK...Kumpel ma bladego 07, ma exup, wydech z dosc glosna koncowka i nie dosc ze ma normalny dol, to i tak ladnie gada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pintez Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 ja w swojej fz6 wywalilem kata i zrobilem caly przelot w mg motorsport.Po pierwszych metrach myslalem,ze sie odzwyczailem od moto,bo stalo pare dni w warsztacie,ale moje obsrewacje potwierdzil Michal z mg pytaniem czy aby przypadkiem nie lepiej zbiera sie z dolu Jest roznica zauwazalna na plus,nie wiem jak to sie ma do twwojego fz1.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.