niosark Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam. Orientuję się ktoś z Was jak wygląda temet regulacji zaworów w "czajniku" z 96 roku ? Interesuje mnie czy to są płytki czy śruby. I czy trudna jest synchronizacja gażników - do jakich króćców podpiąć wakuometr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 96r były jeszcze płytki.Nowsze jajka maja na śrubki.Co do synchro gaźników ,króćce znajdziesz bez problemu,z kranika biegną 2 węże w 1 paliwo a 2 podciśnienie i podciśnienie pokaże Ci gdzie wpina się wakuometry.Oczywiście synchro gaźników robisz po regulacji zaworów jak moto trochę polatasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Kurde a ja właśnie czytam na forum GSX-F że te zawory mam jednak na śrubach, choć tam też opinie są dośc rozbieżne - i bądź tu mądry. mam jeszcze pytanie którymi śrubami się reguluje te gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 poszukaj na youtube filmikow "suzuki valve adjustment' albo samo 'valve adjustment' tam jest wszystko fajnie pokazane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.