ziga Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Witam. Poszukuję sprawdzonego elektryka motocyklowego z okolic Katowic. Mam problem z notorycznym rozladowywaniem akumulatora w FZ6 . (regulator sprawdzony, akuś wymieniony na nowy) Doradzi ktoś jakiegoś speca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19SeBa93 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 A alternator sprawny bo bez tego brak ładowania a jak na światłach się jeździ to akuś raz dwa padnie . Wejs go zapal i zmierz miernikiem czy jest lądowanie , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 lądowanie czego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Futrzak Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Napięcie ładowani powinno być chyba w granicach 14V... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TMK Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 weź pod uwagę też takie rzeczy jak alarm, oliwiarka, gniazdo zapalniczki jeśli je masz itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziga Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 ładowanie sprawdzone. Powyżej 14V . alarm, oliwiarka, gniazdo zapalniczki-BRAK. Ma ktoś może namiar na elektryka co ma pojęcie o motorach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterTwister Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Ja bym proponował zmierzyć obciążenie akumulatora przy wyłączonym zapłonie i z włączonym zapłonem. Motocykl nie jest wyposażony w dodatkowe instalacje, więc przy wyłączonym zapłonie nie powinno być żadnego obciążenia... Przy włączonym zapłonie skok wartości prądu może spowodować pompa paliwowa, potem obciążenie powinno wrócić do wartości minimalnej, którą generuje pracujący komputer, elektroniczny sterownik... to powinny być wartości rzędu kilkunastu, kilkudziesięciu miliamper... Jeśli stwierdzisz nadmierne obciążenie akumulatora, należy po kolei sprawdzać poszczególne obwody... W końcu natrafisz na taki, który nadmiernie obciąża akumulator...Aha... Sprawdź jeszcze bezpieczniki. Czy ich wartość nie jest zawyżona, bo często zdarza się tak, że w miejsce przepalonego bezpiecznika wkłada się inny o większej wartości - to skutkuje czasami tym, że utrzymuje się nadmierny pobór prądu w obwodzie, a zabezpieczenie nie przeciwdziała takiej sytuacji, bo wartość bezpiecznika jest za duża... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jaki masz akumulator,mline? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziga Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 nie jestem pewny marki akumulatora ale może być to mline. nie zarzekam się. a jaki inny akum. jest dobry bo może jeszcze to wezme pod uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Wiesz akurat podobny problem ma dwóch moich kumplów.Jeden kupił nowy właśnie mline a drugi ma po prostu do wymiany aku.Ja kupiłem jakiś na szybko i jak na razie 3 lata trzyma.Raczej kup w sklepie bo masz gwarancję i nie ma problemu z odsyłaniem.Mogę podać adres do sklepu u mnie na wiosce,w K-cach też chyba maja filię.Jak jest jakiś problem to przemierzą wszystko pod sklepem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.